Over Dutch Tactical School

Dutch Tactical School is al sinds 2013 een pionier op Airsoftgebied. Zo was Dutch Tactical School (toen nog Airsoft Heaven geheten) de 2e gecertificeerde organisatie in Nederland, de eerste organisatie die trainingen aanbood (en nog steeds biedt!), de eerste organisatie die avond-skirms organiseerde (en nog steeds organiseert) en de organisatie die TacSim in Nederland in de markt heeft gezet. Dutch Tactical Shool pioniert nog steeds voort met onder andere MilSim skills trainingen.

Hoofddocent van Dutch Tactical School is Instructor White. Hij wordt regelmatig bijgestaan door hulpinstructeurs zoals Bokito, Dwight en anderen.

Instructor White (Christiaan) heeft realsteel ervaring bij Defensie en is ook op uitzending geweest. Hij houdt ervan zijn kennis over te brengen om samenwerking en communicatie binnen teams, en tussen teams, te verbeteren en zo het spel volwassener en realistischer te maken.

Instructor White/Dutch Tactical School is te vinden op Facebook, Instagram en YouTube.