New Earth Order

Over NEO

Genoeg is genoeg. De onstabiele toestand in de wereld, de voortgaande bezuinigingen en de resultaatloze maatregelen van de regering hebben nergens toe geleid. Er is meer werkeloosheid dan ooit, meer staatsschuld dan ooit, minder uitzicht voor jongeren dan ooit. Het is tijd om zelf te laten zien hoe het moet.

En dat kan! Vrij Waterland is onze staat, ons leven, onze vrijheid. Met een eigen leider en een eigen gezag. Iedereen die kiest voor leven in vrijheid en geld besteden aan onze eigen inwoners, in plaats van aan andere landen, Brusselse zakkenvullers, financieel wanbeleid en dure politici, is welkom!

“Abel” is onze leider. Weinigen spreken hem echt, want de handhavers van de wet zullen direct hun knechten inzetten om deze vrijheidsstrijder uit te schakelen. Maar Abel spreekt! Hij spreekt namens ons, namens de New Earth Order. Namens jou.

We zullen ons recht om onszelf te besturen verdedigen. Dat is geen recht dat staat in een grondwet. Dat is een recht, en een plicht, dat elke mens zelf heeft. De filosoof Jean Paul Sartre schreef het al en ook Soren Kierkegaard en Friedrich Nietzsche wisten het: de mens is zelf zijn eigen beste zingever en rechter.

Overal in het land sluiten mensen die een beter leven en grotere zingeving zoeken zich aan bij NEO. En overal worden stukken land gedoneerd om als Vrij Waterland een plaats te bieden aan hen die zich aan sluiten bij ons bestaan en waar wij de autoriteit van de internationale rechtsorde niet erkennen.

Vanzelfsprekend gaat dit niet zonder slag of stoot. Want wij proberen de politieke weg te bewandelen maar nergens wenst men te luisteren. Vastgeroest. Bang. Kleinzielig.

Dus wij doen het zelf!

Kleding en uitrusting

De strijdmachten van NEO zijn functioneel uitgerust. Werkt het, dan werkt het, hoe het er uit ziet maakt niet uit. Burgers strijden mee, er wordt geïmproviseerd, alles om de fascisten van de TU er buiten te houden. NEO heeft natuurlijk beschikking over restanten legerkleding (DPM) en eventuele andere camo’s die de tand des tijds hebben doorstaan inmiddels. Qua uitrusting mag het er ook functioneel en bij elkaar geraapt uitzien. Als het maar werkt!

Nota bene

De New Earth Order is één van de twee strijdende partijen tijdens de TacSim evenementen van Dutch Tactical School.